lørdag den 28. maj 2011

Kagehygge med Club 16

Sofie, der er en af min mands kolleger, er med i en klub som de kalder Club 16.I klubben arrangerer de ting for hinanden og hygger sammen.

Efter at have set mine kager, blev Sofie og hendes medarrangør inspireret til at ville lave et kagearrangement - og det var så her jeg kom ind i billedet :-)

De ville nemlig gerne lære at lave flotte kager bl.a. til deres børn.

Dagen var sat til 28/5 og jeg drog afsted mod Køge med bilen pakket med dummies, pastafarver, alverdens værktøj, 8 kg hjemmelavet MMF og ikke mindst en fyldt men ikke færdiggjort kage som pigerne skulle have til dessert.

Det blev en rigtig hyggelig eftermiddag i kagehyggens tegn - og der gik helt Dr. Oetker blomsterfremstilling i den og ikke mindst blev der modelleret en flot blå elefant der skulle bruges til fødselsdagskage næste weekend :-)





 



 




Kagen jeg havde med til Club 16 var lyse bunde fyldt med sarah bernard creme. På stedet kunne pigerne prøve at smøre kagen op med palminsmørcreme og herefter blev den pyntet med MMF og en kant af RI (royal icing).

 


Tak for en hyggelig dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar